Menu

ANCOM cere companiilor de comunicații să nu deconecteze românii de la serviciile de cablu TV, telefonie sau internet, în timpul stării de urgență

f_350_200_16777215_00_images__2017_04aprilie_Online.jpg

 

 

 

 

 

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) solicită, printr-o adresă adresată companiilor de comunicații, românii care nu-și pot plăti facturile să nu fie deconectați de la serviciile de cablu TV, telefonie sau internet.

În scrisoarea către furnizorii de rețele și servicii de comunicații electronice, președintele ANCOM, Sorin Grindeanu, scrie că, în contextul pandemiei COVID-19, „rețelele și serviciile publice de comunicații electronice sunt principalul mijloc de realizare a comunicațiilor între cetățeni, între autoritățile statului, între acestea și agenții economici implicați în implementarea deciziilor stabilite, precum și între autoritățile statului și populație, în ceea ce privește informările publice”.

„Având în vedere recomandările oficiale privind limitarea interacțiunii umane, izolarea persoanelor suspecte de a fi contractat virusul și posibilitate de restrângere a mobilității persoanelor sau chiar impunerea izolării la domiciliu, poate exista riscul ca utilizatorii de servicii de comunicații electronice să nu poată plăti serviciile contractate”, se arată în adresă.

„Vă solicităm ca, în caz de neplată a facturilor, să nu dați curs procedurii de suspendare a serviciilor sau de deconectare a utilizatorilor de la rețeaua de comunicații electronice pe perioada instituirii stării de urgență pe teritoriul României”, scrie președintele ANCOM.

NATIONAL - CELE MAI CITITE ARTICOLE

  1. 7 zile
  2. 30 zile
  3. 1 AN
The most visited gambling websites in The UK