Logo

Ce cred peste jumătate dintre români despre limba engleză

f_350_200_16777215_00_images_helen_doron_1.jpgPeste jumatate dintre romani considera limba engleza utila pentru dezvoltarea lor personala. Specialist: “Copiii nostri au nevoie sa cunoasca limba engleza pentru a se integra in societatea moderna”

 

Limba engleza este considerata de catre 59% dintre romani ca fiind limba straina cea mai utila pentru dezvoltarea lor personala, potrivit Eurobarometrelor, citate de Statista.com. Cu toate acestea, procentul de 59% claseaza tara noastra la finalul clasamentului Uniunii Europene privind constientizarea importantei unei limbi straine, alaturi de tari precum Portugalia, Bulgaria sau Cehia.


Expertul in educatie Stefania Filip, coordonatorul Centrului International Helen Doron English, considera ca numarul relativ mare de persoane din tara noastra care constentizeaza necesitatea cunoasterii limbii engleze la un nivel cel putin mediu este in crestere an de an, in contextul globalizarii, pe care tinerii parinti si adolescentii il resimt mai mult decat toate generatiile precedente.


“Exista o perceptie general, care este redata in aproape fiecare discutie cu parintii, privind modul in care copiii se vor adapta pe viitor unei societati globale, iar aceasta se traduce in grija parintilor pentru o educatie completa.

 

Parintii mai tineri acorda tot mai multa atentie necesitatii de a cunoaste limba engleza la un nivel care sa le permita copiilor sa se poata adapta circumstantelor globalizarii.

 

Deschiderea pentru invatarea limbii engleze creste cu fiecare an, iar cursurile specializate in predarea limbii engleze devin tot mai sofisticate, de la invatarea limbii engleze ca limba materna cu metode specializate, pana la diversitatea de accente ale limbii engleze din intreaga lume, pe care copiii au nevoie sa le inteleaga pentru a putea comunica usor cu oricine, in orice circumstante.

 

Cuvantul-cheie devine comunicarea facila intre persoane din diferite colturi ale lumii ce vorbesc aceeasi limba de circulatie internationala “, declara Stefania Filip, master francizor pentru Helen Doron English Romania Sud-Est.


Totodata, expertul in educatie este de parere ca, in cadrul Uniunii Europene, un sistem lingvistic comun incepe sa se dezvolte in vederea crearii unui mediu profesional complex al viitorului, unde comunicarea se poate realiza facil intre diversi membri ai societatii europene si internationale cu care viitorii adulti intra in contact tot mai des.


“Copiii si adolescentii care deprind abilitati de nivel mediu si avansat, in invatarea unei limbi straine de circulatie internationala, isi cresc considerabil sansele de a reusi si de a se adapta pe viitor.

 

Limba engleza este o disciplina fundamentala pentru programa educationala a unui copil si asta deoarece Romania trebuie sa tina pasul cu trendul mondial, in care importanta limbii engleze in plan international devine tot mai vizibila si mai pronuntata.

 

Atunci cand un copil isi poate formula un discurs coerent si natural in limba engleza, sprijinit de motivare constanta, putem observa o tranzitie facila catre un tanar adult ce se poate adapta rapid in medii profesionale variate”, conchide Stefania Filip, coordonatorul Centrului International Helen Doron English in Romania.

 

Helen Doron English este o institutie internationala cu un succes de 30 de ani in predarea limbii engleze pentru copii de la 0 la 18 ani.

 

Peste 2 milioane de copii din intreaga lume vorbesc astazi engleza datorita Helen Doron English.

 

Centrul International Helen Doron English din Constanta a fost nominalizat la Gala “Zece Oameni de Valoare pentru Constanta”, pentru prestigioasa activitate din domeniul educatiei copilului.


Dr. Tanase Tasente-Director General Plus Communication-Doctor in Stiintele Comunicarii - Universitatea Bucuresti

Template Design © Joomla Templates | GavickPro. All rights reserved.